Гарантія

Увага!

У звязку з нестабільним курсом національної валюти, ціни на товар можуть бути не актуальними !

ПРОСИМО УТОЧНЮВАТИ ВАРТІСТЬ ТОВАРУ ПРИ ЗАМОВЛЕННІ!

При оформленні замовлення через корзину - актуальну вартість товару вам повідомить менеджер під час підтвердження замовлення. Прохання не проводити попередню оплату за товар без підтвердження ціни та наявності у менеджера.

Дякуємо за розуміння.

Гарантійне обслуговування електротоварів

Інтернет -магазин cosmeticplus.com.ua надає гарантію на всі запропоновані на сайті електротовари строком на 12 місяців та більше, в залежності від умов постачальників.

Кожна придбана товарна позиція, що підлягає гарантійному обслуговуванню, супроводжується Гарантійним талоном.

Повернення/обмін якісного товару

Наш Інтернет-магазин проводить обмін/повернення товару у відповідності до закону.

Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) може бути замінений чи повернутий до продавця напротязі 14 днів, не враховуючи день покупки, якщо Покупцем виконані наступні умови:

- товар не був у вжитку та не має видимих слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів відкриття, без слідів попадання рідини у виріб чи на упаковку, документацію, на режучих поверхнях відсутні сліди використання ( волосся, змазка і т. п.)

- програмне забезпечення не змінювалось (окрім випадків звернення в авторизований СЦ).

- збережений товарний вигляд - тобто залишились всі бірки та маркування виробника, недеформована упаковка, повна комплектація, без слідів бруду. 

- присутні всі супроводжувальні документи на товар.

ВИКОРИСТАНІ хоча б один раз машинки для стрижки, трімери, епілятори та інші товари особистої гігієни, а також товари в одноразовій упаковці після відкриття поверненню НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ (Див. Закон про Захист Прав Споживачів, ст. 9). 

Умови звернення на гарантійне обслуговування:

1. Необхідно повідомити менеджера магазину про наміри відправки на гарантійне обслуговування;

2. Інструмент запакувати в коробку;

3. Вкласти всі супроводжувальні документи : накладну на товар, чек, гарантійний талон;

4. Відправити посилку Новою Поштою: потримувач Регнацький С.М.

м. Київ, Нова Пошта №219, тел. 098-027-76-94

5. Після відправки передати номер ТТН для відстеження товару.

 

Пересилка товару на гарантійне обслуговування здійснюється за рахунок Покупця.

УВАГА! Строки, в які здійснюється гарантійне обслуговування можуть змінюватись від 14 до 28 діб.

Косметичні засоби поверненню та обміну не підлягають. 

Акційні товари поверненню не підлягають.

 

Умови надання гарантійного обслуговування:

1. Товар використовувався за призначенням;

2. Наявні документи на товар, гарантійний талон;

3. Гарантія не надається якщо:

- несправність виникла завдяки дії форс-мажорних  та неконтрольованих обставин (пожежа, повінь, неполадки у електромережі, і т.п.);

- порушення вимог експлуатації виробу;

- неполадки , що виникли під час транспортування виробу до покупця, чи від нього;

- самостійна спроба втручання у цілісність виробу Покупцем;

- неполадки з прибором, що виникли при попаданні всередину рідин, інших сторонніх предметів( волосся) під час експлуатації;

- відсутність супроводжувальної документації на товар( чек, гар. талон);

Гарантія не розповсюджується на елементи живлення, шнури, леза, насадки та інші змінні частини, які маюсь свій обмежений час експлуатації. 

Нами реалізується виключно Оригінальний сертифікований Товар з гарантією. Гарантію надає дистрибютор на території України.